Most nad rzeką Topór z widocznym przebudowanym torem nr 1 (stan na kwiecień 2015) |
Projekt będzie obejmował (w części interesującej nas):
- przebudowę toru nr 1 od Borowej do Długołęki
- toru nr 2 w obrębie stacji Długołęka
- toru nr 2 od stacji Długołęka aż do Psiego Pola
Przebudowa będzie polegała m.in. na:
- zabudowie warstwy ochronnej i naprawie nawierzchni drogowej na przejazdach kolejowych;
- odtworzeniu odwodnienia;
- wycince krzaków
Ze szczegółów można wywnioskować, że:
- przebudowany zostanie przejazd na ul. Wiejskiej.
- na stacji w Długołęce będą wymienione podkłady z drewnianych na drewniane.
- przejazdy na ul. Robotniczej i Broniewskiego zyskają nową nawierzchnię, nowe płyty CBP (płyty żelbetowe), z asfaltowaniem dojazdu nawierzchni drogi. (odpowiednio 77 m2 i 110 m2)
Część podkładów drewnianych na drugim torze ma już ponad 30 lat (1985, 1982). Ciekawostką może być to, że stacja Długołęka wyposażona jest w urządzenia mechaniczne z sygnalizacją świetlną z 1950 roku.
Zakończenie robót przewidywane jest na 25 listopada 2015.
Źródło i więcej szczegółów:
https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=siwz_tab&demandIdentity=122325¬iceIdentity=4992&expired=0
Prześlij komentarz